文献
J-GLOBAL ID:201802216688245042
整理番号:18A0490683
マレーシア航空会社における顧客満足度に関するサービス品質の影響:部分最小二乗法構造方程式モデルアプローチ【Powered by NICT】
Impact of service quality on customer satisfaction in Malaysia airlines: A PLS-SEM approach
著者 (5件):
Farooq Muhammad Shoaib
(Institute of Business and Management, University of Engineering and Technology, Lahore, Pakistan)
,
Salam Maimoona
(Faculty of Computer Science and Information Technology, Universiti Malaysia Sarawak, Malaysia)
,
Fayolle Alain
(Department of Strategy and Organization, EMLYON Business School, Ecully, France)
,
Jaafar Norizan
(Faculty of Economics and Business, Universiti Malaysia Sarawak, Malaysia)
,
Ayupp Kartinah
(Faculty of Economics and Business, Universiti Malaysia Sarawak, Malaysia)
資料名:
Journal of Air Transport Management
(Journal of Air Transport Management)
巻:
67
ページ:
169-180
発行年:
2018年
JST資料番号:
W1054A
ISSN:
0969-6997
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)