文献
J-GLOBAL ID:201802217697094312
整理番号:18A0203885
電力工学コースにおける教育と学習活動とその理解に関する学生の認識【Powered by NICT】
Students’ perception on teaching and learning activities and their understanding in power engineering course
著者 (5件):
Hussin H.
(Faculty of Electrical Engineering, Universiti Teknologi Mara (UiTM), 40450 Shah Alam, Selangor, Malaysia)
,
Abidin H. Zainol
(Faculty of Electrical Engineering, Universiti Teknologi Mara (UiTM), 40450 Shah Alam, Selangor, Malaysia)
,
Husaini Y.
(Faculty of Electrical Engineering, Universiti Teknologi Mara (UiTM), 40450 Shah Alam, Selangor, Malaysia)
,
Muhamad M.
(Faculty of Electrical Engineering, Universiti Teknologi Mara (UiTM), 40450 Shah Alam, Selangor, Malaysia)
,
Ali M. I. Md
(Faculty of Electrical Engineering, Universiti Teknologi Mara (UiTM), 40450 Shah Alam, Selangor, Malaysia)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
TALE
ページ:
333-338
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)