文献
J-GLOBAL ID:201802221101778276
整理番号:18A1344145
ビジネスの競争優位の源としてのグリーンマーケティング【JST・京大機械翻訳】
Green Marketing as the Source of the Competitive Advantage of the Business
著者 (4件):
Moravcikova Dominika
(Faculty of Operations and Economics of Transport and Communication, University of Zilina, Univerzitna 1, Zilina 010 26, Slovakia)
,
Krizanova Anna
(Faculty of Operations and Economics of Transport and Communication, University of Zilina, Univerzitna 1, Zilina 010 26, Slovakia)
,
Kliestikova Jana
(Faculty of Operations and Economics of Transport and Communication, University of Zilina, Univerzitna 1, Zilina 010 26, Slovakia)
,
Rypakova Martina
(Dedoles, s. r. o., Za Konickom 14, Pezinok 902 01, Slovakia)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
9
号:
12
ページ:
2218
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)