文献
J-GLOBAL ID:201802221636947125
整理番号:18A0960686
プログラム有効性を高める客観的に測定された専門職間教育結果と要因:系統的レビュー【JST・京大機械翻訳】
Objectively measured interprofessional education outcome and factors that enhance program effectiveness: A systematic review
著者 (3件):
Riskiyana R.
(Postgraduate Program of Medical Education, Faculty of Medicine, Universitas Gadjah Mada, Indonesia)
,
Claramita M.
(Department of Medical Education, Faculty of Medicine, Universitas Gadjah Mada, Indonesia)
,
Rahayu G.R.
(Department of Medical Education, Faculty of Medicine, Universitas Gadjah Mada, Indonesia)
資料名:
Nurse Education Today
(Nurse Education Today)
巻:
66
ページ:
73-78
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1248A
ISSN:
0260-6917
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)