文献
J-GLOBAL ID:201802225119561703
整理番号:18A0123715
デジタルドローイングからの子どもの人格/感情の理解における,色彩療法とGrunwaldの空間配置図式とのファジー論理を使った組合せ
Combining Chromotherapy and Grunwald’s Space-Disposition Theory with Fuzzy Logic in Understanding Children’s Personality/Emotions from Digital Drawings
著者 (2件):
KIM Kwang Baek
(Silla Univ., Busan, KOR)
,
SONG Doo Heon
(Yong-In SongDam Coll., Yong-In, KOR)
資料名:
Information (Koganei)
(Information (Koganei))
巻:
20
号:
8(A)
ページ:
5685-5690
発行年:
2017年08月
JST資料番号:
L7416A
ISSN:
1343-4500
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
短報
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)