文献
J-GLOBAL ID:201802225328409876
整理番号:18A0639241
教育日本社会における定性的研究の動向【Powered by NICT】|||
Trends in Qualitative Research in the Japan Society for Educational Technology
著者 (6件):
KISHI Makiko
(Meiji Univ., Tokyo, JPN)
,
YAMAMOTO Ryota
(Univ. Tokyo, Tokyo, JPN)
,
TOKITO Jumpei
(Kwansei Gakuin Univ., Hyogo, JPN)
,
SUGIHARA Masaaki
(Univ. Sacred Heart, Tokyo, JPN)
,
KANEKO Daisuke
(Hokusei Gakuen Univ., Hokkaido, JPN)
,
KODAKA Sahomi
(Joetsu Univ. Education, Niigata, JPN)
資料名:
Educational Technology Research
(Educational Technology Research)
巻:
40
号:
1
ページ:
1-11
発行年:
2017年12月
JST資料番号:
L4903A
ISSN:
0387-7434
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)