文献
J-GLOBAL ID:201802227228332789
整理番号:18A1364153
神経障害児における認知および心理社会的機能を改善するための補助療法としてのダンス【JST・京大機械翻訳】
Dance as an adjunct therapy to improve cognitive and psychosocial functions in children with neurological impairments
著者 (7件):
Lemay M.
(Universite du Quebec a Montreal, sciences de l’activite physique, Montreal, Canada)
,
Cherriere C.
(Paul-Sabatier University, Toulouse III, Neurosciences, Inserm, Toulouse, France)
,
Cyr M.L.C.
(Universite du Quebec a Montreal, sciences de l’activite physique, Montreal, Canada)
,
Martel M.
(Hopital Sainte-Justine, Centre de readaptation Marie Enfant, Montreal, Canada)
,
Raymond M.J.
(Universite du Quebec a Montreal, sciences de l’activite physique, Montreal, Canada)
,
Veilleux L.N.
(Shriners Hospital for Children, Shriners Hospital for Children, Montreal, Canada)
,
Fortin S.
(Universite du Quebec a Montreal, Danse, Montreal, Canada)
資料名:
Annals of Physical and Rehabilitation Medicine
(Annals of Physical and Rehabilitation Medicine)
巻:
61
号:
S
ページ:
e459-e460
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2881A
ISSN:
1877-0657
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
短報
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)