文献
J-GLOBAL ID:201802229238650334
整理番号:18A0857417
エントリーレベルの理学療法プログラムを選択する際の学生の考慮 専門職間教育カリキュラム問題【JST・京大機械翻訳】
Student considerations when selecting an entry-level physical therapy program. Does interprofessional education curriculum matter?
著者 (3件):
Smith Laura J.
(University of Michigan-Flint, Physical Therapy Department, USA)
,
Curtis Christin P.
(University of Michigan-Flint, Physical Therapy Department, USA)
,
Yorke Amy
(University of Michigan-Flint, Physical Therapy Department, USA)
資料名:
Journal of Interprofessional Education & Practice
(Journal of Interprofessional Education & Practice)
巻:
11
ページ:
1-6
発行年:
2018年
JST資料番号:
W3083A
ISSN:
2405-4526
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)