文献
J-GLOBAL ID:201802229399414367
整理番号:18A1769573
構造化プログラミングコースにおける批判的思考スキルによる実践的および書き込まれたコースワーク評価の間の関係【JST・京大機械翻訳】
Relationship between Hands-on and Written Coursework Assessments with Critical Thinking Skills in Structured Programming Course
著者 (4件):
Ahmad Rohiza
(Computer and Information Sciences Department, Universiti Teknologi PETRONAS, Seri Iskandar, Perak, 36210, Malaysia)
,
Sarlan Aliza
(Computer and Information Sciences Department, Universiti Teknologi PETRONAS, Seri Iskandar, Perak, 36210, Malaysia)
,
Hashim Ahmad Sobri
(Computer and Information Sciences Department, Universiti Teknologi PETRONAS, Seri Iskandar, Perak, 36210, Malaysia)
,
Hassan Mohd Fadzil
(Computer and Information Sciences Department, Universiti Teknologi PETRONAS, Seri Iskandar, Perak, 36210, Malaysia)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
WEEF
ページ:
231-235
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)