文献
J-GLOBAL ID:201802229810736631
整理番号:18A0351668
社会マーケティングのための拡散計画機構【Powered by NICT】
A diffusion planning mechanism for social marketing
著者 (3件):
Li Yung-Ming
(Institute of Information Management, National Chiao Tung University, Hsinchu, 300, Taiwan)
,
Lai Cheng-Yang
(Institute of Information Management, National Chiao Tung University, Hsinchu, 300, Taiwan)
,
Lin Lien-Fa
(Department of Information Communication, Kao Yuan University, Kaohsiung, 821, Taiwan)
資料名:
Information & Management
(Information & Management)
巻:
54
号:
5
ページ:
638-650
発行年:
2017年
JST資料番号:
H0805A
ISSN:
0378-7206
CODEN:
IMANDC
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)