文献
J-GLOBAL ID:201802231772422512
整理番号:18A0724057
ファンの数百万を得るポスト:ブランド-ポスト合同の効果【JST・京大機械翻訳】
Posts that attract millions of fans: The effect of brand-post congruence
著者 (3件):
Wang Shaojung Sharon
(Institute of Marketing Communication, National Sun Yat-sen University, 70, Lien-hai Rd., Kaohsiung City, Taiwan)
,
Lin Yu-Ching
(Institute of Marketing Communication, National Sun Yat-sen University, 70, Lien-hai Rd., Kaohsiung City, Taiwan)
,
Liang Ting-Peng
(Department of Information Management, National Sun Yat-sen University, Taiwan)
資料名:
Electronic Commerce Research and Applications
(Electronic Commerce Research and Applications)
巻:
28
ページ:
73-85
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1256A
ISSN:
1567-4223
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)