文献
J-GLOBAL ID:201802232234556887
整理番号:18A0285733
寛大な読みは学生書き込みに対する教師の認識を拡大する【Powered by NICT】
Generous reading expands teachers’ perceptions on student writing
著者 (4件):
Spence Lucy K.
(University of South Carolina, College of Education, 820 S. Main Street, Columbia, SC, 29072, USA)
,
Fan Xumei
(University of South Carolina, College of Education, 820 S. Main Street, Columbia, SC, 29072, USA)
,
Speece Liza
(University of South Carolina, College of Education, 820 S. Main Street, Columbia, SC, 29072, USA)
,
Bushaala Saad
(Department of Modern Languages and Classics, 215 BB Comer Hall, 245 7th Avenue, Tuscaloosa, AL 35487, USA)
資料名:
Teaching and Teacher Education
(Teaching and Teacher Education)
巻:
66
ページ:
96-106
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0754C
ISSN:
0742-051X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)