文献
J-GLOBAL ID:201802232242347123
整理番号:18A2030135
信用属性のラベル付けの価値-共通構造と個人選好【JST・京大機械翻訳】
Value of labeling credence attributes-common structures and individual preferences
著者 (3件):
Dahlhausen Johanna Lena
(Chair of Marketing and Consumer Research, TUM School of Management, Technical University of Munich, Freising, Germany)
,
Rungie Cam
(University of South Australia, Adelaide, Australia)
,
Roosen Jutta
(Chair of Marketing and Consumer Research, TUM School of Management, Technical University of Munich, Freising, Germany)
資料名:
Agricultural Economics
(Agricultural Economics)
巻:
49
号:
6
ページ:
741-751
発行年:
2018年
JST資料番号:
W1900A
ISSN:
0169-5150
CODEN:
AECNBC
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)