文献
J-GLOBAL ID:201802232470053116
整理番号:18A0520073
列車の空気配管システムの空気帯電特性に関する数値シミュレーションと実験的研究【Powered by NICT】
Numerical simulation and experimental study on air charging characteristics of train’s air-pipe system
著者 (5件):
Chen Lan
(School of Electrical and Electronic Engineering, Shanghai Institute of Technology, Shanghai, China)
,
Zhai Xiao Juan
(School of Electrical and Electronic Engineering, Shanghai Institute of Technology, Shanghai, China)
,
Xia Zi Wei
(Department of Electronic Science and Technology, Tongji University, Shanghai, China)
,
Wan Guo Chun
(Department of Electronic Science and Technology, Tongji University, Shanghai, China)
,
Tong Mei Song
(Department of Electronic Science and Technology, Tongji University, Shanghai, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
PIERS - FALL
ページ:
2111-2114
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)