文献
J-GLOBAL ID:201802232831330892
整理番号:18A0073751
現実とrelatable役割モデルを提供するによるSTEMにおける過小評価された少数派の成功の可能性を増加させること私を好む人々【Powered by NICT】
People like me increasing likelihood of success for underrepresented minorities in STEM by providing realistic and relatable role models
著者 (3件):
Aish Nir
(College of Management, Bucknell University, Lewisburg, PA, USA)
,
Asare Philip
(Department of Electrical and Computer Engineering, Bucknell University, Lewisburg, PA, USA)
,
Miskioglu Elif Eda
(Department of Chemical Engineering, Bucknell University, Lewisburg, PA, USA)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
FIE
ページ:
1-4
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)