文献
J-GLOBAL ID:201802233183899363
整理番号:18A0073955
計算機プログラミングを学習した小学生のアルゴリズム的思考能力の評価【Powered by NICT】
Evaluating algorithmic thinking ability of primary schoolchildren who learn computer programming
著者 (6件):
Tsukamoto Hidekuni
(Osaka University of Arts, Osaka, Japan)
,
Oomori Yasumasa
(College of Education, Joetsu University of Education, Joetsu, Japan)
,
Nagumo Hideo
(Dept. of Clinical Psychology, Niigata Seiryo University, Niigata, Japan)
,
Takemura Yasuhiro
(Dept. of Art Science, Osaka University of Arts, Osaka, Japan)
,
Monden Akito
(Graduate School of Natural Science and Technology, Okayama University, Okayama, Japan)
,
Matsumoto Ken-ichi
(Graduate School of Information Science, Nara Institute of Science and Technology, Nara, Japan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
FIE
ページ:
1-8
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)