文献
J-GLOBAL ID:201802233201943395
整理番号:18A0803231
大学の大学生の成功を予測する知覚された学術的制御と学術的感情:dropoの意図と達成に対する影響の調査【JST・京大機械翻訳】
Perceived Academic Control and Academic Emotions Predict Undergraduate University Student Success: Examining Effects on Dropout Intention and Achievement
著者 (4件):
Respondek Lisa
(Institute of Psychology and Education, Ulm University)
,
Seufert Tina
(Institute of Psychology and Education, Ulm University)
,
Stupnisky Robert
(Educational Foundations and Research, University of North Dakota)
,
Nett Ulrike E.
(Empirical Educational Research, University of Augsburg)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
8
ページ:
243
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)