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文献
J-GLOBAL ID:201802233904944214   整理番号:18A0264134

英語単語つづりに対する音韻,形態学的および直交認識の寄与:EL1とEFLモデルの比較【Powered by NICT】

Contribution of phonological, morphological and orthographic awareness to English word spelling: A comparison of EL1 and EFL models
著者 (4件):
Zhao Jing
(Department of English, Sun Yat-sen University, 135 Xingangxi Rd, Guangzhou 510275, China)
Joshi R. Malatesha
(Department of Teaching, Learning and Culture, Texas A&M University, MS 4232 TLAC, College Station, TX 77843-4232, USA)
Dixon L. Quentin
(Department of Teaching, Learning and Culture, Texas A&M University, MS 4232 TLAC, College Station, TX 77843-4232, USA)
Chen Si
(Harvard Graduate School of Education, Larsen Hall 511, 14 Appian Way, Cambridge, MA 02138, USA)

資料名:
Contemporary Educational Psychology  (Contemporary Educational Psychology)

巻: 49  ページ: 185-194  発行年: 2017年 
JST資料番号: A1223A  ISSN: 0361-476X  資料種別: 逐次刊行物 (A)
記事区分: 原著論文  発行国: オランダ (NLD)  言語: 英語 (EN)
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