文献
J-GLOBAL ID:201802233958800241
整理番号:18A2031886
消費者の視点からのモバイルコマースの採用:ヨルダンの事例【JST・京大機械翻訳】
Mobile Commerce Adoption From Consumers Perspective: The Case of Jordan
著者 (3件):
A. Abu-Shanab Emad
(Qatar University, Doha, Qatar)
,
Moh’d Al-Dwairi Radwan
(Department of Management Information Systems, Faculty of Information Technology and Computer Sciences, Yarmouk University, Irbid, Jordan)
,
M.K. Al-Shraideh Laith
(Yarmouk University, Irbid, Jordan)
資料名:
International Journal of Information Systems and Social Change
(International Journal of Information Systems and Social Change)
巻:
9
号:
2
ページ:
12-27
発行年:
2018年
JST資料番号:
W3904A
ISSN:
1941-868X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)