文献
J-GLOBAL ID:201802234013766601
整理番号:18A1769564
混合学習と高等教育教室:工学教育内の開発の批評的レビュー【JST・京大機械翻訳】
Blended Learning & the Higher Education Classroom: A Critical Review of Developments Within Engineering Education
著者 (3件):
Afsharian Azadeh
(Centre for Excellence in Teaching & Learning, Universiti Teknologi PETRONAS, Bandar Seri Iskandar, Perak, MALAYSIA)
,
Sivapalan Subarna
(Centre for Excellence in Teaching & Learning, Universiti Teknologi PETRONAS, Bandar Seri Iskandar, Perak, MALAYSIA)
,
Md Nordin Shahrina binti
(Department of management and humenities, Universiti Teknologi PETRONAS, Bandar Seri Iskandar, Perak, MALAYSIA)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
WEEF
ページ:
182-187
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)