文献
J-GLOBAL ID:201802234136257625
整理番号:18A1769679
社会材料アプローチを用いた工学的Capstone設計における学習の持続【JST・京大機械翻訳】
Sustaining Learning in Engineering Capstone Design using Sociomaterial Approaches
著者 (4件):
Mahmud Mohd Nazri
(School of Electrical and Electronic Engineering, Universiti Sains Malaysia Engineering Campus, Pulau Pinang, Malaysia)
,
Aziz Wan Mohd Yusof Rahiman Wan Abdul
(School of Electrical and Electronic Engineering, Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang, Malaysia)
,
Jiashen Teh
(School of Electrical and Electronic Engineering, Universiti Sains Malaysia Engineering Campus, Pulau Pinang, Malaysia)
,
Isa Nor Ashidi Mat
(School of Electrical and Electronic Engineering, Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang, Malaysia)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
WEEF
ページ:
812-817
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)