文献
J-GLOBAL ID:201802234170261912
整理番号:18A1943438
車線変更操縦における共有操舵トルク制御のためのStackelbergゲーム理論の応用【JST・京大機械翻訳】
Application of Stackelberg Game Theory for Shared Steering Torque Control in Lane Change Maneuver
著者 (4件):
Yang Kaiming
(State Key Laboratory of Automotive Safety and Energy, Tsinghua University, Beijing, 100084, China)
,
Ji Xuewu
(State Key Laboratory of Automotive Safety and Energy, Tsinghua University, Beijing, 100084, China)
,
Nishimura Yosuke
(JTEKT, Co., Ltd., Nara, 634-8555, Japan)
,
Ando Kazuya
(JTEKT, Co., Ltd., Nara, 634-8555, Japan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
IV
ページ:
138-143
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)