文献
J-GLOBAL ID:201802234919517380
整理番号:18A1782722
学生学習に対する対話型コンピュータシミュレーションとアニメーション(CSA)の効果:剛体工学動力学におけるエネルギー,インパルス,運動量を含む事例研究【JST・京大機械翻訳】
Effects of interactive computer simulation and animation (CSA) on student learning: A case study involving energy, impulse, and momentum in rigid-body engineering dynamics
著者 (2件):
Ha Oai
(Department of Engineering Education, Utah State University, Logan, Utah)
,
Fang Ning
(Department of Engineering Education, Utah State University, Logan, Utah)
資料名:
Computer Applications in Engineering Education
(Computer Applications in Engineering Education)
巻:
26
号:
5
ページ:
1804-1812
発行年:
2018年
JST資料番号:
W0708A
ISSN:
1061-3773
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)