文献
J-GLOBAL ID:201802236083527325
整理番号:18A2044594
現在および前向き教師の専門的アイデンティティに関する比較研究:イラン語英語言語教師の展望【JST・京大機械翻訳】
A Comparative Study on the Professional Identity of Current and Prospective Teachers: Iranian English Language Teachers’ Perspectives
著者 (2件):
Tafazoli Dara
(University of Cordoba, Cordoba, Spain)
,
Sadeghi Sajad
(Islamic Azad University, Khorasgan Branch, Isfahan, Iran)
資料名:
International Journal of Virtual and Personal Learning Environments
(International Journal of Virtual and Personal Learning Environments)
巻:
8
号:
2
ページ:
24-45
発行年:
2018年
JST資料番号:
W3910A
ISSN:
1947-8518
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)