文献
J-GLOBAL ID:201802237044574016
整理番号:18A1906723
タイプ2ファジィ集合を用いた運転学習者の学習スキルのP-300およびN-400誘導復号化【JST・京大機械翻訳】
P-300 and N-400 Induced Decoding of Learning-Skill of Driving Learners Using Type-2 Fuzzy Sets
著者 (6件):
Ghosh Lidia
(ETCE Deparetment, Jadavpur university, Kolkata, India)
,
Konar Amit
(ETCE Deparetment, Jadavpur university, Kolkata, India)
,
Rakshit Pratyusha
(ETCE Deparetment, Jadavpur university, Kolkata, India)
,
Parui Sricheta
(Electrical engineering Department, Jadavpur University, Kolkata, India)
,
Ralescu Anca L.
(EECS Department, University of Cincinnati, USA)
,
Nagar Atulya K.
(Dept. of Math and Computer Science, Liverpool Hope University, UK)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
FUZZ
ページ:
1-8
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)