文献
J-GLOBAL ID:201802238062227697
整理番号:18A0521089
ソーシャルメディアに基づく個人化された広告機関【Powered by NICT】
Social media based personalized advertisement engine
著者 (5件):
De Silva Hansi
(Department of Software Engineering, Sri Lanka Institute of Information Technology, Malabe, Sri Lanka)
,
Jayasinghe Poorna
(Department of Software Engineering, Sri Lanka Institute of Information Technology, Malabe, Sri Lanka)
,
Perera Ashen
(Department of Software Engineering, Sri Lanka Institute of Information Technology, Malabe, Sri Lanka)
,
Pramudith Sithira
(Department of Software Engineering, Sri Lanka Institute of Information Technology, Malabe, Sri Lanka)
,
Kasthurirathna Dharshana
(Department of Software Engineering, Sri Lanka Institute of Information Technology, Malabe, Sri Lanka)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
SKIMA
ページ:
1-6
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)