文献
J-GLOBAL ID:201802240214541411
整理番号:18A0432146
ビールの消費者の選択における包装フォーマット,アルコールレベルとブランドの役割:best-worst尺度構成マルチプロファイルアプローチ【Powered by NICT】
The role of packaging format, alcohol level and brand in consumer’s choice of beer: A best-worst scaling multi-profile approach
著者 (5件):
Thong Nguyen Tien
(Department of Environmental and Business Economics, University of Southern Denmark, Niels Bohrs Vej 9, 6700 Esbjerg, Denmark)
,
Thong Nguyen Tien
(Faculty of Economics, Nha Trang University, Vietnam)
,
Thanh Bui Quang
(Innovation and Entrepreneurship Research Group, Faculty of Business Administration, Ton Duc Thang University, Ho Chi Minh City, Vietnam)
,
Solgaard Hans Stubbe
(Department of Environmental and Business Economics, University of Southern Denmark, Niels Bohrs Vej 9, 6700 Esbjerg, Denmark)
,
Yang Yingkui
(Department of Environmental and Business Economics, University of Southern Denmark, Niels Bohrs Vej 9, 6700 Esbjerg, Denmark)
資料名:
Food Quality and Preference
(Food Quality and Preference)
巻:
65
ページ:
92-100
発行年:
2018年
JST資料番号:
W0038A
ISSN:
0950-3293
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)