文献
J-GLOBAL ID:201802240459540585
整理番号:18A1038189
食者における食物摂取時のスマートフォン食アプスの顧客受容性に影響する心理的要因【JST・京大機械翻訳】
Psychological factors influencing customers’ acceptance of smartphone diet apps when ordering food at restaurants
著者 (4件):
Okumus Bendegul
(University of Central Florida, Rosen College of Hospitality Management, Orlando, FL 32819, USA)
,
Ali Faizan
(College of Hospitality and Tourism Leadership, University of South Florida Sarasota-Manatee, 8350 N. Tamiami Trail, Sarasota, FL 34243, USA)
,
Bilgihan Anil
(Florida Atlantic University, Department of Marketing, 777 Glades Rd., Boca Raton, FL, 33431, USA)
,
Ozturk Ahmet Bulent
(University of Central Florida, Rosen College of Hospitality Management, Orlando, FL 32819, USA)
資料名:
International Journal of Hospitality Management
(International Journal of Hospitality Management)
巻:
72
ページ:
67-77
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1234A
ISSN:
0278-4319
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)