文献
J-GLOBAL ID:201802242094412868
整理番号:18A1592533
我々は含まれているか? 学校における包含気候の二次学生の認識【JST・京大機械翻訳】
Are we included? Secondary students’ perception of inclusion climate in their schools
著者 (4件):
Schwab Susanne
(University of Wuppertal, Germany)
,
Schwab Susanne
(Extraordinary Prof. in the Research Focus Area Optentia at the North-West University, Vanderbijlpark, South Africa)
,
Sharma Umesh
(Monash University, Australia)
,
Loreman Tim
(Concordia University of Edmonton, Canada)
資料名:
Teaching and Teacher Education
(Teaching and Teacher Education)
巻:
75
ページ:
31-39
発行年:
2018年
JST資料番号:
C0754C
ISSN:
0742-051X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)