文献
J-GLOBAL ID:201802243113703863
整理番号:18A1149425
学生学習経路発見のためのプロセスマイニングアプリケーション【JST・京大機械翻訳】
Process mining application for discovering student learning paths
著者 (3件):
Intayoad Wacharawan
(School of Information Technology, Mae Fah Luang University, Chiang rai, Thailand 57100)
,
Kamyod Chayapol
(School of Information Technology, Mae Fah Luang University, Chiang rai, Thailand 57100)
,
Temdee Punnarumol
(School of Information Technology, Mae Fah Luang University, Chiang rai, Thailand 57100)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
ICDAMT
ページ:
220-224
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)