文献
J-GLOBAL ID:201802244100238729
整理番号:18A1107014
観測されていない失われた指標の下での反復期間に対するBayesデータ組合せアプローチ:マーケティングにおける購買タイミングへの応用【JST・京大機械翻訳】
A Bayesian data combination approach for repeated durations under unobserved missing indicators: Application to interpurchase-timing in marketing
著者 (3件):
Igari Ryosuke
(Faculty of Business Administration, Hosei University, Japan)
,
Hoshino Takahiro
(Department of Economics, Keio University, 2-15-45, Mita, Tokyo, Japan)
,
Hoshino Takahiro
(Center for Advanced Intelligence Project, RIKEN, Japan)
資料名:
Computational Statistics & Data Analysis
(Computational Statistics & Data Analysis)
巻:
126
ページ:
150-166
発行年:
2018年
JST資料番号:
H0911A
ISSN:
0167-9473
CODEN:
CSDADW
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)