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文献
J-GLOBAL ID:201802244100238729   整理番号:18A1107014

観測されていない失われた指標の下での反復期間に対するBayesデータ組合せアプローチ:マーケティングにおける購買タイミングへの応用【JST・京大機械翻訳】

A Bayesian data combination approach for repeated durations under unobserved missing indicators: Application to interpurchase-timing in marketing
著者 (3件):
Igari Ryosuke
(Faculty of Business Administration, Hosei University, Japan)
Hoshino Takahiro
(Department of Economics, Keio University, 2-15-45, Mita, Tokyo, Japan)
Hoshino Takahiro
(Center for Advanced Intelligence Project, RIKEN, Japan)

資料名:
Computational Statistics & Data Analysis  (Computational Statistics & Data Analysis)

巻: 126  ページ: 150-166  発行年: 2018年 
JST資料番号: H0911A  ISSN: 0167-9473  CODEN: CSDADW  資料種別: 逐次刊行物 (A)
記事区分: 原著論文  発行国: オランダ (NLD)  言語: 英語 (EN)
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