文献
J-GLOBAL ID:201802244370256815
整理番号:18A1869281
90歳の教師になる:教師の学生のエージェンシーを支援するための資源としての家庭グループアプローチの経験【JST・京大機械翻訳】
Becoming agentic teachers: Experiences of the home group approach as a resource for supporting teacher students’ agency
著者 (3件):
Juutilainen Maaret
(Department of Teacher Education, University of Jyvaeskylae, Ruusupuisto D222.2, P.O. Box 35, FI-40014, Jyvaeskylaen yliopisto, Jyvaeskylae, Finland)
,
Metsaepelto Riitta-Leena
(Department of Teacher Education, University of Jyvaeskylae, Ruusupuisto A222, P.O. Box 35, FI-40014, Jyvaeskylaen yliopisto, Jyvaeskylae, Finland)
,
Poikkeus Anna-Maija
(Department of Teacher Education, University of Jyvaeskylae, Ruusupuisto C239, P.O. Box 35, FI-40014, Jyvaeskylaen yliopisto, Jyvaeskylae, Finland)
資料名:
Teaching and Teacher Education
(Teaching and Teacher Education)
巻:
76
ページ:
116-125
発行年:
2018年
JST資料番号:
C0754C
ISSN:
0742-051X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)