文献
J-GLOBAL ID:201802244716921780
整理番号:18A1345493
持続可能な開発を推進するための環境に優しいブランド:国家間文脈におけるブランド経験スケールの複製と拡張【JST・京大機械翻訳】
Eco-Friendly Brands to Drive Sustainable Development: Replication and Extension of the Brand Experience Scale in a Cross-National Context
著者 (3件):
Saari Ulla A.
(Center for Innovation and Technology Research, Department of Industrial and Information Management, Tampere University of Technology, 33720 Tampere, Finland)
,
Baumgartner Rupert J.
(Institute of Systems Sciences, Innovation and Sustainability Research, University of Graz, 8010 Graz, Austria)
,
Maekinen Saku J.
(Center for Innovation and Technology Research, Department of Industrial and Information Management, Tampere University of Technology, 33720 Tampere, Finland)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
9
号:
7
ページ:
1286
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)