文献
J-GLOBAL ID:201802245142473154
整理番号:18A0486271
二重潜在マルチレベルモデリングを用いた学級目標構造の法則定立ネットワーク広がり【Powered by NICT】
Broadening the nomological network of classroom goal structures using doubly latent multilevel modeling
著者 (4件):
Khajavy Gholam Hassan
(Department of English Language Education, University of Bojnord, 4th km Road to Esfarayen, Bojnord, Iran)
,
Bardach Lisa
(Faculty of Psychology, University of Vienna, Universitaetsstrasse 7, 1010 Wien, Austria)
,
Hamedi Seyyedeh Mina
(English Department, Ferdowsi University of Mashhad, Iran)
,
Lueftenegger Marko
(Faculty of Psychology, University of Vienna, Universitaetsstrasse 7, 1010 Wien, Austria)
資料名:
Contemporary Educational Psychology
(Contemporary Educational Psychology)
巻:
52
ページ:
61-73
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1223A
ISSN:
0361-476X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)