文献
J-GLOBAL ID:201802245343793473
整理番号:18A0613487
原産国ブランド性格は小売顧客生涯価値を生成するビッグデータ分析アプローチ【Powered by NICT】
Does country-of-origin brand personality generate retail customer lifetime value? A Big Data analytics approach
著者 (2件):
Chiang Lan-Lung (Luke)
(College of Management, Yuan Ze University, Chungli, Taoyuan City, Taiwan)
,
Yang Chin-Sheng
(Department of Information Management, Yuan Ze University, Chungli, Taoyuan City, Taiwan)
資料名:
Technological Forecasting and Social Change
(Technological Forecasting and Social Change)
巻:
130
ページ:
177-187
発行年:
2018年
JST資料番号:
H0572B
ISSN:
0040-1625
CODEN:
TFSCB3
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)