文献
J-GLOBAL ID:201802246192844051
整理番号:18A1205214
サイズは重要である:ブランドリコールとブランド認識に対するゲーム内広告刺激の影響【JST・京大機械翻訳】
Size does matter: Effects of in-game advertising stimuli on brand recall and brand recognition
著者 (6件):
Chaney Isabella
(School of Management, Royal Holloway, University of London, UK)
,
Hosany Sameer
(School of Management, Royal Holloway, University of London, UK)
,
Wu Meng-Shan Sharon
(Portsmouth Business School, University of Portsmouth, UK)
,
Chen Cheng-Hao Steve
(Southampton Business School, University of Southampton, UK)
,
Nguyen Bang
(East China University of Science and Technology, Shanghai, China)
,
Nguyen Bang
(SUISS, Shanghai University, Shanghai, China)
資料名:
Computers in Human Behavior
(Computers in Human Behavior)
巻:
86
ページ:
311-318
発行年:
2018年
JST資料番号:
T0355A
ISSN:
0747-5632
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)