文献
J-GLOBAL ID:201802246550551528
整理番号:18A1598235
教師-学生相互作用におけるscaffolding:教育的および臨床的設定における評価のための操作化【JST・京大機械翻訳】
Scaffolding in teacher-student interaction : an operationalization for evaluation in educational and clinical settings
著者 (3件):
Diaferia Chiara
(Department of Humanistic, Social and Cultural Business Disciplines, University of Parma, Parma, Italy)
,
Artoni Vanessa
(Tice. Live and Learn., Piacenza, Italy)
,
Rollo Dolores
(Department of Medicine and Surgery, University of Parma, Parma, Italy)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
MeMeA
ページ:
1-5
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)