文献
J-GLOBAL ID:201802247344503568
整理番号:18A1261403
青年期発達の生態学的モデル内の教師支援:学校参加の予測因子【JST・京大機械翻訳】
Teacher support within an ecological model of adolescent development: Predictors of school engagement
著者 (5件):
Quin Daniel
(School of Psychology, Australian Catholic University, Australia)
,
Heerde Jessica A.
(School of Psychology, Australian Catholic University, Australia)
,
Heerde Jessica A.
(Department of Pediatrics, Faculty of Medicine, Dentistry and Health Sciences, The University of Melbourne, Australia)
,
Heerde Jessica A.
(Murdoch Childrens Research Institute, Australia)
,
Toumbourou John W.
(School of Psychology, Deakin University, Australia)
資料名:
Journal of School Psychology
(Journal of School Psychology)
巻:
69
ページ:
1-15
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1130A
ISSN:
0022-4405
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)