文献
J-GLOBAL ID:201802247849119948
整理番号:18A2082887
要求トルク推定モデルによるPHEVの後退水平最適制御【JST・京大機械翻訳】
Receding Horizon Optimal Control of PHEV with Demanded Torque Estimation Model
著者 (3件):
Zhang J.
(College of Mechanical and Electronic Engineering, Dalian Minzu University, Dalian, 116600, P. R. China)
,
Zhang J.
(State Key Laboratory of Automotive Simulation and Control, Jilin University, Changchun, 130012, P. R. China.)
,
Shen T.
(Department of Engineering and Applied Sciences, Sophia University, Tokyo, 102-8554, Japan)
資料名:
IFAC PapersOnLine
(IFAC PapersOnLine)
巻:
51
号:
31
ページ:
183-187
発行年:
2018年
JST資料番号:
W3101A
ISSN:
2405-8963
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)