文献
J-GLOBAL ID:201802248153340416
整理番号:18A0859091
プラグインハイブリッド電気都市バスのオンライン制御のための合理的SOC参照曲線に基づく適応ファジィ論理エネルギー管理戦略【JST・京大機械翻訳】
Adaptive Fuzzy Logic Energy Management Strategy Based on Reasonable SOC Reference Curve for Online Control of Plug-in Hybrid Electric City Bus
著者 (5件):
Tian He
(State Key Laboratory of Automotive Safety and Energy, Tsinghua University, Beijing, China)
,
Wang Xu
(State Key Laboratory of Automotive Safety and Energy, Tsinghua University, Beijing, China)
,
Lu Ziwang
(State Key Laboratory of Automotive Safety and Energy, Tsinghua University, Beijing, China)
,
Huang Yong
(State Key Laboratory of Automotive Safety and Energy, Tsinghua University, Beijing, China)
,
Tian Guangyu
(State Key Laboratory of Automotive Safety and Energy, Tsinghua University, Beijing, China)
資料名:
IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems
(IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems)
巻:
19
号:
5
ページ:
1607-1617
発行年:
2018年
JST資料番号:
W1272A
ISSN:
1524-9050
CODEN:
ITISFG
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)