文献
J-GLOBAL ID:201802248201403266
整理番号:18A0509361
近傍対遠方きずなを超えて:近接,交換およびハイブリッド結合を用いた情報の理解稼働後の共有【Powered by NICT】
Beyond close vs. distant ties: Understanding post-service sharing of information with close, exchange, and hybrid ties
著者 (2件):
Menon Kalyani
(Lazaridis School of Business & Economics, Wilfrid Laurier University, 75 University Avenue, Waterloo, ON N2L 3C5, Canada)
,
Ranaweera Chatura
(Lazaridis School of Business & Economics, Wilfrid Laurier University, 75 University Avenue, Waterloo, ON N2L 3C5, Canada)
資料名:
International Journal of Research in Marketing
(International Journal of Research in Marketing)
巻:
35
号:
1
ページ:
154-169
発行年:
2018年
JST資料番号:
A0376C
ISSN:
0167-8116
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)