文献
J-GLOBAL ID:201802248220331754
整理番号:18A0440040
学生関与の複雑なモデルを開発するための自然言語処理ツールの使用【Powered by NICT】
Using natural language processing tools to develop complex models of student engagement
著者 (6件):
Slater Stefan
(Penn Center for Learning Analytics, University of Pennsylvania, Philadelphia, Pennsylvania, USA)
,
Ocumpaugh Jaclyn
(Penn Center for Learning Analytics, University of Pennsylvania, Philadelphia, Pennsylvania, USA)
,
Baker Ryan
(Penn Center for Learning Analytics, University of Pennsylvania, Philadelphia, Pennsylvania, USA)
,
Almeda Ma. Victoria
(Human Development, Teachers College Columbia University, New York, New York, USA)
,
Allen Laura
(Department of Psychology, Arizona State University, Tempe, AZ, USA)
,
Heffernan Neil
(Department of Computer Science, Worcester Polytechnic Institute, Worcester, MA, USA)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ACII
ページ:
542-547
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)