文献
J-GLOBAL ID:201802248770268408
整理番号:18A1486127
STEM学生による学際的な初年度プロジェクトベースコースにおける情報リテラシー教育の評価【JST・京大機械翻訳】
Assessing information literacy instruction in interdisciplinary first year project-based courses with STEM students
著者 (2件):
Bakermans Marja H.
(Department of Biology and Biotechnology, Worcester Polytechnic Institute, Worcester, MA 01609, USA)
,
Ziino Plotke Rebecca
(George C. Gordon Library, Worcester Polytechnic Institute, Worcester, MA 01609, USA)
資料名:
Library & Information Science Research
(Library & Information Science Research)
巻:
40
号:
2
ページ:
98-105
発行年:
2018年
JST資料番号:
C0677B
ISSN:
0740-8188
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)