文献
J-GLOBAL ID:201802249820760181
整理番号:18A0803504
異なる社会言語学的文脈におけるバイリンガル児の認知的利点【JST・京大機械翻訳】
Cognitive Advantages of Bilingual Children in Different Sociolinguistic Contexts
著者 (7件):
Blom Elma
(Special Education: Cognitive & Motor Disabilities, Department of Education & Pedagogy, Utrecht University)
,
Boerma Tessel
(Special Education: Cognitive & Motor Disabilities, Department of Education & Pedagogy, Utrecht University)
,
Bosma Evelyn
(Amsterdam Center for Language and Communication)
,
Bosma Evelyn
(Fryske Akademy)
,
Cornips Leonie
(Faculty of Arts and Social Sciences, Maastricht University)
,
Cornips Leonie
(Meertens Institute)
,
Everaert Emma
(Special Education: Cognitive & Motor Disabilities, Department of Education & Pedagogy, Utrecht University)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
8
ページ:
552
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)