文献
J-GLOBAL ID:201802250368444387
整理番号:18A0803105
中国人サンプルにおける小児の前向き記憶に対する進行中の作業困難性と動機づけレベルの影響【JST・京大機械翻訳】
Influence of Ongoing Task Difficulty and Motivation Level on Children’s Prospective Memory in a Chinese Sample
著者 (7件):
Han Pi-guo
(School of Psychology, Shandong Normal University)
,
Han Pi-guo
(Department of Preschool Education, Heze University)
,
Han Lei
(School of Psychology, Shandong Normal University)
,
Bian Yu-long
(Department of Computer Science and Technology, Shandong University)
,
Tian Yu
(School of Psychology, Shandong Normal University)
,
Xu Min-xia
(School of Psychology, Shandong Normal University)
,
Gao Feng-qiang
(School of Psychology, Shandong Normal University)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
8
ページ:
89
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)