文献
J-GLOBAL ID:201802250880235400
整理番号:18A0803173
読書困難の動的評価:教室活動における読解と対話/参加戦略の利用に関する予測的および増分的妥当性【JST・京大機械翻訳】
Dynamic Assessment of Reading Difficulties: Predictive and Incremental Validity on Attitude toward Reading and the Use of Dialogue/Participation Strategies in Classroom Activities
著者 (3件):
Navarro Juan-Jose
(Instituto de Estudios en Ciencias de la Educacion, Universidad Autonoma de Chile)
,
Navarro Juan-Jose
(Individual Differences, Language and Cognition Lab, Department of Developmental and Educational Psychology, University of Seville)
,
Lara Laura
(Facultad de Psicologia, Universidad Autonoma de Chile)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
8
ページ:
173
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)