文献
J-GLOBAL ID:201802251141614880
整理番号:18A1151959
データ支援市場のための競争と協力分析:ネットワーク効果モデル【JST・京大機械翻訳】
Competition and cooperation analysis for data sponsored market: A network effects model
著者 (5件):
Xiong Zehui
(School of Computer Science and Engineering, Nanyang Technological University (NTU), Singapore)
,
Feng Shaohan
(School of Computer Science and Engineering, Nanyang Technological University (NTU), Singapore)
,
Niyato Dusit
(School of Computer Science and Engineering, Nanyang Technological University (NTU), Singapore)
,
Wang Ping
(School of Computer Science and Engineering, Nanyang Technological University (NTU), Singapore)
,
Zhang Yang
(School of Computer Science and Technology, Wuhan University of Technology, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2018
号:
WCNC
ページ:
1-6
発行年:
2018年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)