文献
J-GLOBAL ID:201802251357818823
整理番号:18A0159780
拡大範囲形式の電気自動車のための軌道最適化に基づく補助電力ユニット制御戦略【Powered by NICT】
Trajectory Optimization-Based Auxiliary Power Unit Control Strategy for an Extended Range Electric Vehicle
著者 (5件):
Zhang Xi
(School of Mechanical Engineering, Shanghai Jiao Tong University, Shanghai, China)
,
Wu Zixian
(School of Mechanical Engineering, Shanghai Jiao Tong University, Shanghai, China)
,
Hu Xiaosong
(State Key Laboratory of Mechanical Transmissions, Chongqing University, Chongqing, China)
,
Qian Wei
(School of Mechanical Engineering, Shanghai Jiao Tong University, Shanghai, China)
,
Li Zhe
(School of Mechanical Engineering, Shanghai Jiao Tong University, Shanghai, China)
資料名:
IEEE Transactions on Vehicular Technology
(IEEE Transactions on Vehicular Technology)
巻:
66
号:
12
ページ:
10866-10874
発行年:
2017年
JST資料番号:
C0244A
ISSN:
0018-9545
CODEN:
ITVTAB
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)