文献
J-GLOBAL ID:201802251480267481
整理番号:18A1769591
スキルギャップと学際的カリキュラム-学生の視点【JST・京大機械翻訳】
Skills Gap and Interdisciplinary Curriculum - Students’ Perspective
著者 (5件):
Pasovic Davor
(BEST-Board of European Students of Technology, Vienna, Austria)
,
Chaves Raquel
(BEST-Board of European Students of Technology, Coimbra, Portugal)
,
Clemente Joao Ramos
(BEST-Board of European Students of Technology, Lisbon, Portugal)
,
Kovaleva Tatiana
(BEST-Board of European Students of Technology, Saint Petersburg, Russia)
,
Mikulski Przemyslaw
(BEST-Board of European Students of Technology, Copenhagen, Denmark)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
WEEF
ページ:
331-336
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)