文献
J-GLOBAL ID:201802251699546560
整理番号:18A1241929
臨床薬学教育のための教育ツールとしての「仮想世界」の薬学学生の態度と認識【JST・京大機械翻訳】
Pharmacy Students’ Attitudes and Perceptions of “Virtual Worlds” as an Instructional Tool for Clinical Pharmacy Teaching
著者 (4件):
Englund Claire
(Center for Educational Development (UPL), Umea University, SE-90187 Umea, Sweden)
,
Gustafsson Maria
(Department of Pharmacology and Clinical Neuroscience, Umea University, SE-90187 Umea, Sweden)
,
Gallego Gisselle
(Department of Pharmacology and Clinical Neuroscience, Umea University, SE-90187 Umea, Sweden)
,
Gallego Gisselle
(School of Medicine, The University of Notre Dame, Australia, New South Wales 2010, Australia)
資料名:
Pharmacy (Web)
(Pharmacy (Web))
巻:
5
号:
1
ページ:
5
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7259A
ISSN:
2226-4787
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)